A Szentgotthárdi Közös Önkormányzati Hivatal belső ellenőr munkatársat keres határozott időre.
A közszolgálati jogviszony időtartama:
határozott idejű közszolgálati jogviszony: 2016. 06. 13. - 2018. 07. 31-ig; próbaidő: 6 hónap
Foglalkoztatás jellege: Teljes munkaidő
A munkavégzés helye: Szentgotthárd, Széll K. tér 11.
A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:
A
belső ellenőr tevékenysége kiterjed a költségvetési bevételek és
kiadások tervezésének, felhasználásának és elszámolásának, valamint az
eszközökkel és forrásokkal való gazdálkodásnak a vizsgálatára. A
költségvetési szervek belső kontrollrendszeréről és belső ellenőrzéséről
szóló 370/2011. (XII.31.) Korm. rendelet 21. §-ában foglalt feladatok
ellátása, így különösen a vonatkozó jogszabályok, a nemzetközi belső
ellenőrzési standardok, módszertani útmutatók, belső ellenőrzési
kézikönyv szerinti belső ellenőrzések elvégzése a hivatalban, a
társuláshoz tartozó önkormányzatoknál és az általuk irányított
intézményeknél, a nemzetiségi önkormányzatoknál, az önkormányzati
tulajdonú gazdasági társaságoknál.
Jogállás, illetmény és juttatások:
A
jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a
közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény, valamint a
szentgotthárdi közös Önkormányzati Hivatal Közszolgálati Szabályzata
rendelkezései az irányadók.
A munkakör betöltésének feltételei:
• magyar állampolgárság,
• cselekvőképesség,
•
büntetlen előélet (a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi
CXCIX. törvény 39-42. § alapján a felvétel előtt hatósági erkölcsi
bizonyítvánnyal kell igazolni, hogy nem áll közügyektől,
foglalkoztatástól vagy tevékenységtől eltiltás hatálya alatt, nem áll
büntetőeljárás hatálya alatt),
• felsőoktatásban szerzett
gazdaságtudományi, jogi, közszolgálati, gazdasági mérnöki, a könyvviteli
szolgáltatást végzők nyilvántartásba vételéről szóló kormányrendelet
szerinti szakképzettség
vagy
felsőoktatásban szerzett
szakképzettség és okleveles pénzügyi revizori, pénzügyi-számviteli
szakellenőri, ellenőrzési szakelőadó, okleveles könyvvizsgálói,
költségvetési ellenőri, mérlegképes könyvelői, a Belső Ellenőrök
Nemzetközi Szervezetének okleveles belső ellenőri, az Information
Systems Audit and Control Association (ISACA) Nemzetközi Szervezetének
okleveles informatikai rendszerellenőri (CISA), közigazgatási
gazdálkodási és ellenőrzési szakértői, költségvetési ellenőri, felsőfokú
államháztartási, államháztartási gazdálkodási és ellenőrzési,
elektronikus információbiztonsági vezetői, integritás tanácsadói
szakképesítés;
• a belső ellenőrzési tevékenység végzéséhez szükséges
miniszteri engedély (regisztrált belső ellenőr) megléte az Áht. 70. §
(4) bekezdése szerint,
• a költségvetési szervek belső
kontrollrendszeréről és a belső ellenőrzésről szóló 28/2011. (VIII.3. )
NGM rendelete 1/A §-ában meghatározott 2 vagy 5 év szakmai gyakorlat,
• vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása,
• a pályázó nem áll a belső ellenőrzés körébe tartozó tevékenység vonatkozásában a foglalkozástól eltiltás hatálya alatt.
Előnyt jelent:
• közigazgatási alap- és szakvizsga,
• önkormányzati/államháztartási területen szerzett belső ellenőrzési tapasztalat.
Elvárt kompetenciák:
• önálló, pontos, precíz, konstruktív munkavégzés,
• kiváló írásbeli, szóbeli kommunikáció,
• felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások) ismerete.
A jelentkezéshez csatolni kell:
• a 45/2012. (III.20.) Korm. rendelet 1. sz. melléklete alapján készített fényképes szakmai önéletrajzot,
• a végzettséget, szakképzettséget, szakképesítést igazoló okiratok másolatát,
• szakmai gyakorlat igazolását,
• az Áht. 70. § (4) bekezdésében meghatározott engedély meglétét igazoló dokumentum másolatát,
•
a jelentkező nyilatkozatát arról, hogy a pályázati anyagában foglalt
személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges
kezeléséhez hozzájárul,
• a jelentkező hozzájáruló nyilatkozatát a vagyonnyilatkozat-tételi eljárás lefolytatásához,
A munkakör betölthetőségének időpontja: 2016. 06. 13.
A jelentkezés benyújtásának határideje: 2016. május 23.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt dr. Dancsecs Zsolt jegyző nyújt, a 06-94-553-063-as telefonszámon.
A jelentkezés benyújtásának módja: postai úton:
Szentgotthárdi Közös Önkormányzati Hivatal
9970 Szentgotthárd, Széll Kálmán tér 11.
Kérjük a borítékon feltüntetni a hivatkozási számot és a munkakör megnevezését:
2131/2016. - belső ellenőr
Forrás: Szentgotthárdi Közös Önkormányzati Hivatal