A Régióhő a fogyasztót helyezi a középpontba

droszler | 2003. november 28 23:05:48 | körmendi hírek |
Előtérben a szolgáltatói szemlélet

Mostában a távhőszolgáltatókról leginkább az áremelések kapcsán kaptunk hírt, pedig a térség városainak hőszolgáltatója, a Régióhő Kft. igazán európai úton halad ügyfelei minél jobb kiszolgálása érdekében. AZ elkövetkező időszak tervezett fejlesztéseiről kérdeztük Németh Istvánt, a Régióhő Kft. ügyvezetőjét.

- Az uniós csatlakozás közeledte komoly gondolkodásmódbeli változást hozott cégünknél, amelynek eredményeit - bízunk benne - rövidesen ügyfeleink is érzékelik. A korábbi "hivatalnoki" gondolkodásmódot felváltotta egy bizonyos szolgáltatói szemlélet, amely a fogyasztót helyezi a középpontba.

- Ezt a szemléletváltást hol tapasztalhatják először a lakók?

- Több jelentős fejlesztés is folyamatban van, de ezt a szemléletváltást a lakók leginkább szolgáltatásrendszerünk korszerűsítése során tapasztalhatják. A Régióhő Kft. a közeli jövőben új, környezetbarát, megújuló energiával üzemelő kazánt állít rendszerbe. Így Európa nálunk fejlettebb országaihoz hasonlóan mi is megteremtjük a lehetőségét, hogy a távhővel ellátott lakásokban távmelegvíz szolgáltatást is igénybe vehessenek a fogyasztók.

- Ez miért jó a lakóknak?

- Hogy csak a legkézenfekvőbb érveket soroljam:
központi melegvízellátás amellett, hogy a legkényelmesebb megoldás a melegvízigény kielégítésére, lényegesen olcsóbb is, mint a lakások legtöbbjében jelenleg alkalmazott villanybojlerek üzemeltetése. Többé nem fogy ki tusolás közben a melegvíz, és nem kell iparos után futkosni meghibásodás esetén, hiszen szakembereink garanciát nyújtanak a folyamatos szolgáltatásra. A melegvízfogyasztást mérőóra méri, így mindig csak annyit kell fizetni amennyi melegvíz felhasználásra került.

- Mikor és hol kerülhet sor a központi melegvízrendszer kiépítésére?

- Munkatársaink rövidesen levélben és személyesen is felkeresik az érintett körzetek lakóit, hogy részletes tájékoztatást nyújtsanak új szolgáltatásunkról. Azokban a társasházakban, ahol a lakók nagy része csatlakozni kíván a központi melegvízrendszerhez, akár már tavasszal, a fűtési szezon végeztével megkezdődhetnek a munkálatok.

- A legfőbb kérdés mindig a pénz.. Ki finanszírozza a munkálatokat?

- A szolgáltatóoldali beruházás költsége természetesen cégünket terheli, de a fogyasztóoldali munkálatok költségeit is megelőlegezzük, azt csak az üzembe helyezés után kell a társaságnak megfizetni. Ott ahol a lakóközösségnek nincs elég pénzük fejlesztésre, vagy a megtakarított alapot nem kívánják felhasználni, államilag támogatott kedvezményes hitel jutással segítjük a beruházást.

- Ha valakinek a fentiek után még maradt kérdése, kitől kaphat információt?

- További tájékoztatást december 1-jétől a Régióhő Kft. infovonalán kaphatnak az érdeklődők, a 94/594-505 telefonszámon.

t.p.
A Rába mentén, a Hegyháton és az Őrségben élők lapja
XIV. évfolyam 19. szám


Lakossági kapcsolatok

központi e- mail: kormend[kukac]kormend.hu
központi telefonszám: 94/592-900
fax: 94/410-623
cím:
Körmendi Közös Önkormányzati hivatal,
9900 Körmend, Szabadság tér 7.