Pályázati felhívás

droszler | 2005. augusztus 05 17:08:14 | körmendi hírek |
KÖRMEND VÁROS ÖNKORMÁNYZATA PÁLYÁZATOT HIRDET

autóbusszal végzett menetrend szerinti helyi járatos személyszállítás szolgáltatójának kiválasztása tárgyában.

1. Az ajánlatkérõ neve, címe, telefon- és telefaxszáma: Körmend Város Önkormányzata,
9900 Körmend, Szabadság tér 7. Te1.:94/594-455;fax:94/410-623.

2. Az eljárás tárgya, illetve mennyisége:
Autóbusszal végzendõ, menetrend szerinti helyi tömegközlekedés ellátása Kör­mend város vonatkozásában közszolgáltatási szerzõdés keretében, ezenkívül a szükséges menetrend, jegyek és bérletek biztosítása.
A személyszállítást meghatározott számú és helyû megállóhelyet tartalmazó me­netrend szerint kell végezni 9 járat indításával, amelybõl S járat 21,6 km-es útvona­lon, 4 járat 7,8 km-es útvonalon közlekedik munkanaponként. A megállóhelyek számát és nevét, valamint a járatok indulási idõintervallumát, a részletes mûszaki leírást a dokumentáció tartalmazza.

3. Szerzõdés meghatározása: közszolgáltatási szerzõdés.
4. A szerzõdés idõtartama: 48 hónap.
5. Szolgáltatás megkezdésének napja: 2005.11.01.
6. Teljesítés helye: Körmend város közigazgatási területe.
7. Ajánlattételi határidõ: az ajánlati felhívás hirdetményének a Közbeszerzési Értesí­tõhöz való feladásától számított 65. nap (azaz 2005. 10. 04).
8. Az eredményhirdetés idõpontja: 2005. 10. 12.
9. A szerzõdéskötés tervezett idõpontja: 2005. 10. 20.
10. Az elbírálás módja: az ajánlati felhívásban meghatározott alkalmassági követelmé­nyek és bírálati szempont alapján az ajánlatkérõ a legalacso­nyabb ellenszolgáltatást nyújtó ajánlattevõvel köt szerzõdést.
11. Az ajánlati dokumentáció beszerzésének a feltételei:
A dokumentáció beszerzésének határideje 2005. 10. 04. (év/hólnap). Idõpont: 10.00 óra.
Ár-(adott esetben) 10 000. Pénznem: forint. A fizetés. feltételei és módja:
A dokumentáció ellenértékét az ajánlattevõ átutalással teljesítheti az ajánlatkérõ 11747020-15420820 számú bankszámlaszámára.
A dokumentáció rendelkezésre bocsátásának módja:
A dokumentáció az 1. pontban meghatározott címen héttõn, kedden, szerdán és csütör­tökön 8.00 h-tól 16.00 h-ig, pénteken 8.00 h-t61 13.00 h-ig személyesen beszerezhetõ, il­letve kérésre postai, illetõleg elektronikus úton kerül megküldésre az ajánlattevõk részé­re, amennyiben a dokumentáció ellenértékének megtérítését az ajánlattevõ igazolja. Az ajánlati dokumentáció megvétele feltétele az eljárásban való részvételnek.


Lakossági kapcsolatok

központi e- mail: kormend[kukac]kormend.hu
központi telefonszám: 94/592-900
fax: 94/410-623
cím:
Körmendi Közös Önkormányzati hivatal,
9900 Körmend, Szabadság tér 7.